Β΄ τάξη 2021-2022

Εργαστήρια Δεξιοτήτων Β΄ τάξης 2021-2022

1ος θεματικός κύκλος: (ΕΥ ΖΗΝ)

 ¨Το σπίτι των παιδιών¨

1.Συνδέθηκε με το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος.

2.Μιλήσαμε για την οικογένεια,το σπίτι μας και τι μας προσφέρει.

3.Αξίες που προσφέρει η οικογένεια (σεβασμός,αλληλοβοήθεια κ.τ.λ.)και πώς μπορούμε να τις κάνουμε πράξη και στην κοινωνική μας ζωή.

4.Ζωγραφίσαμε το σπίτι μας και την οικογένειά μας.

5.Συναισθήματα που μας γεννιούνται μέσα στην οικογένεια

(ασφάλεια,χάρα θαλπωρή κ.ά).

6.Είδαμε εικόνες με ¨σπίτια¨που φιλοξενούν παιδιά χωρίς οικογένεια.

 

2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

«Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης»

1. Έγινε σύνδεση με τον προηγούμενο θεματικό κύκλο.

2. Πραγματοποιήθηκε η δραστηριότητα: «Όλος ο πλανήτης ένα χάμπουργκερ». Ζωγραφίσαμε τα υλικά του χάμπουργκερ και συζητήσαμε για τα ζώα και τα φυτά από τα οποία προέρχονται τα υλικά.

3. Μάθαμε τις επιπτώσεις της υπερβολικής κρεατοφαγίας.

4. Παρακολουθήσαμε βίντεο του WWF για το θέμα αυτό.

5. Κατατέθηκαν εναλλακτικές ιδέες για τη μικρότερη κατανάλωση φυσικών πόρων του πλανήτη και τη μικρότερη παραγωγή απορριμμάτων.

6.Είδαμε ετικέτες που έφεραν τα παιδιά και φτιάξαμε την πράσινη λίστα.

7. Διαβάσαμε το παραμύθι «Το πιο γλυκό ψωμί»

8. Ακούσαμε το τραγούδι «Το μικρό μπιζέλι»

3ος Θεματικός κύκλος: ¨Δημιουργώ και καινοτομώ¨

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ ¨Γνωριμία με επαγγέλματα¨

-Μιλήσαμε για την έννοια του επαγγέλματος και αναζητήσαμε στο λεξικό τη σημασία της.

-Αναφέρθηκαν από τα παιδιά πολλά και διαφορετικά επαγγέλματα και κάναμε το αλφαβητάρι των επαγγελμάτων.

-Τα διαχωρίσαμε σε αυτά που εχουν χαθεί και σε καινούρια που θα υπάρχουν στο μέλλον.

-Διαβάσαμε το βιβλίο της κ. Μανανεδάκη ¨Παλιά επαγγέλματα ζωντανέψτε.¨

-Μιλήσαμε για τα επαγγέλματα των γονιών τους και τα επαγγέλματα του τόπου τους.

-Ζωγράφισαν το επάγγελμα που θα ήθελαν να ακολουθήσουν και έγραψαν γιατί το επέλεξαν.

-Στον διαδραστικό πίνακα είδαμε επαγγέλματα του μέλλοντος και επεξεργαστήκαμε τις αντίστοιχες ενότητες στη γλώσσα (Μες στο μουσείο, Ποιος είναι, τι κάνει)